Șezi Bre în Gura lumii.
Stația de autobuz este punctul în care doi oameni care se cunosc pleacă în direcții diferite sau doi necunoscuți pornesc spre aceeași destinație. Este cel mai aglomerat loc de pe trotuar, în care ești adesea studiat și în care îți zboară pe la ureche cuvinte pe multe voci și în diferite limbi. Deasemenea, valorificarea stațiilor de autobuz poate fi un mod de a susține și promova transportul în comun.
Pentru acest adăpost urban am ales o geometrie simplă cu structură de lemn, acoperiș în două ape și înveliș de tip șindrilă. Construcția are rol estetic și funcțional, amintește de arhitectura tradițională și se integrează în imaginea urbană actuală. Părțile laterale ale stației, prevăzute ca paravan împotriva vântului, pot fi realizate din panouri de lemn perforate cu motive arhaice românești(ochiul, observatorul), care atunci când este soare sau lumina stradală aprinsă pe timpul nopții, să proiecteze jocuri de umbre pe suprafețele din jur.
Stația de autobuz ȘEZI BRE. oprește vântul, apa și gura lumii.
Dimensiuni : 340cm lungime, 140cm lățime, 210cm înălțime până la streașină.

În goana către o integrare în contextul european, românii tind să înstrăineze tot mai mult valorile identitare de care dispun, fiind absorbiți într-un plin proces de uniformizare culturală.
Astfel, aducem în prin plan proiectul de stație de autobuz tradițională. Pentru că “noblețea materialului lemnos polarizează sentimente și energii umane elevate”, am ales să folosim calitățile lemnului pentru a crea o atmosferă caldă în haosul cotidian de pe străzile aglomerate.
Stația de buz. – idei, scopul proiectului
– tradiție populară în mediul urban: crearea unei legături între sat și oraș.
– calitatea spațiului public, gândit în ansamblu, nu ca obiect unic, rupt de context : găsirea amplasamentului potrivit.
– integrarea armonioasă a arhitecturii tradiționale în spațiul pubulic urban din care nu face parte, pentru a evita interpretările negative ale urbaniștilor. Poate că acoperișul drăguț de stuf nu se simte bine în decorul de beton, în jungla urbană noi ii găsim sensul.
– crearea unui circuit între obiectivele importante din oras, aflate în apropierea unui spațiu verde, pentru o integrare bună în peisaj.