![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4467-768x1024.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4470-768x1024.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4471-1024x768.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4474-1024x768.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4475-1024x768.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4480-2-768x1024.jpg)
![Rafturi cu volume decorative, ladă pentru depozitare și ședere lângă șemineu.](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/DSCF4483-1-1024x768.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/1-40-937x1024.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/Lada-si-rafturi-final1-1024x576.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/IMG_20220607_162821-768x1024.jpg)
![](https://sezi.ro/wp/wp-content/uploads/IMG_20220530_152627-768x1024.jpg)
Rafturi cu volume decorative, ladă pentru depozitare și ședere lângă șemineu.
A trecut Brâncuși pe aici și ne-a lăsat să ne inspirăm din coloana lui fără sfârșit, pentru a face câteva module decorative pe rafturi asimetrice.
„În 1918, ritmul abstract al romboidelor suprapuse se emancipează într-o structură autonomă. După de octaedrele evoluează ca elemente de soclu și ca părți componente ale altor sculpturi, în diferite grade de alungire sau șărgire a modulului, cele cinci variante în lemn ale Coloanei fără sfârșit, realizate între 1918 – 1920, se înfățișează în forme foarte asemănătoare cu ceea care va fi consacrată monumental.”
Imagine și simbol la Brâncuși, Adrian Petringenaru.
Dimensiuni variabile.